2013. október 15., kedd

New English File Elementary U1-6

A helyzet fokozódik. Az alábbi mondatokban nagyon sok minden lesz: egyszerű jelen, folyamatos jelen, egyszerű múlt, felszólítás, like/would like, stb, stb. 
Igen, ha eljutottál a hatodik fejezetig, elveikben már ennyi mindent tudsz!!!



  1. Miért nézed ezt a szörnyű filmet?
  2. Találkozónk van az igazgatóval (manager). Beszélni akar velünk valamiről.
  3. Tetszenek ezek e ruhák, de nem tudom megvenni őket, mert túl drágák.
  4. A kistesóm (fiú) múlt héten született. Nagyon szeretem őt.
  5. Kati nagynénje Pécsett lakik. Szeretné meglátogatni, de nincs ideje rá.
  6. A férjem általában későn ér haza, de mindig vele vacsorázom.
  7. Be tudsz menni az irodába? A titkárnő látni szeretne.
  8. Nem túl jó ez a film, de szeretem, mert a kedvenc színészem játszik benne.
  9. Szereted a Rolling Stonest? Nem szeretem őket. Szerintem már túl öregek.
  10. Ez a feladat túl nehéz, nem tudom megcsinálni.
  11. A lányom egyetemre jár egy másik városban. Alig látjuk őt.
  12. Szia, emlékszel rám? A nevem Jane.
  13. Hol vannak a kulcsok? Nem találom őket.
  14. Gyakran írunk Annának, de ő sohasem ír nekünk.
  15. Nem ismerem jól ezt a várost. Tudsz segíteni nekem?
  16. Szerintem az az én kabátom, nem a tied! Vedd le!
  17. Ez a mappájuk? – Nem, ők benn hagyták a munkahelyükön az övékét.
  18. Hol született L. T ? – Őh, tudom…, de most nem jut szembe.
  19. Szeretnék átmenni Szegedre! – Én épp oda megyek! – Tényleg, jöhetek veled?
  20. Baj van?


A Facebookon is követhetsz: Itt tudsz csatlakozni. 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése