2013. október 8., kedd

New English File Elementary U5/2 - mondatfordítások

Újabb mondatok az első öt fejezetből.
Múltidő gyakorlására fel!



  1. Tegnap Robert nyakkendőt viselt a munkában.
  2. Tegnap este Kati és a barátja együtt csinálták meg a házi feladatukat.
  3. Helen nem ment vásárolni a múlt héten, mert nem volt ideje.
  4. Múlt nyáron találkoztam egy nagyon kedves emberrel a parkban.
  5. Múlt pénteken nem otthon vacsoráztunk.
  6. A kollégáink általában korán kelnek fel, de múlt héten nem keltek korán, mert szünet volt.
  7. Nagyon siettünk a film után, mert el akartuk csípni az utolsó buszt.
  8. Minden csütörtökön, munka után találkozom a barátaimmal és elmegyünk a kedvenc kocsmánkba.
  9. Múlt csütörtökön nem tudtam elmenni, mert sokáig dolgoztam. A barátaim nélkülem mentek.
  10. Másnap reggel korán felkelt, kinézett az ablakon, majd lezuhanyozott.
  11. Utána elment az ajándékboltba, hogy vegyen egy képeslapot.
  12. A lányok akartak egy görbe estét, táncolni, mulatni akartak.
  13. Amikor Mark meglátta Allie-t azt mondta: „Nagyszerűen nézel ki!”.
  14. Ez a tied. A születésnapodra vettem.
  15. Oh, ez igazán kedves tőled. Nagyon köszönöm.
  16. Figyelj, hívtál taxit, hogy elmenjünk az étterembe?
  17. Nem, a kocsim kint van. Tudunk kocsival menni.
  18. Igen, de akkor te nem tudsz bort inni, pedig a bor nagyon finom ebben az étteremben.
  19. Mondd el az igazat, kérlek. Tudni akarom.
  20. Nyolcra foglaltam asztalt, úgyhogy induljunk.
  21. Buta voltam, hittem neki. Nagyon mérges vagyok rá.
  22. Biztos vagy benne? Láttad öt?
  23. Vacsora után kártyáztunk Gordonnal.
  24. Hány órakor volt ez?
  25. Nem emlékszem, nem néztem meg az órámat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése